[silindi] Doktorum 11+2 de ikili test yapalım dedi normalde bildiğim kadarıyla 12. 13.haftada doktorlar ikili testte cinsiyet tahmini yapıyorlar benim çok erken galiba 😊 11.haftada tahmini de olsa söyledi mi doktorunuz kızlar
Bgmky [silindi] 10+6 da tahminde bulundu canım benim doktorum.ufak bi çıkıntısı var erkeğe benziyor dedi.13 . Haftada başka bi doktora gittim %100 erkek dedi.
Mrve93 [silindi] Bana 11+4te ikili taramada erkeğe benzettiğini söyledi, 15+4te kesin erkek demişti 🥰
[silindi] Bgmky Benimde doktorum en son burnu falan belli olmaz 10.haftada onu bile görüyorum dedi 😊 ama tabi başka bir şey söylemedi
Mrve93 [silindi] Evett insan merak da ediyor, umarım öğrenebilirsiniz🙂 sağlıkla kucağınıza alın bebişinizi 🥰❣️