Sueda29 ben kızımı 1 aylıkken oyun halısına koyuyordum ↉ ile uyumlu olanlardan ona bakıp duruyordu aynı şekilde anakucağı da ona koyup mutfakta yemek yaparken yanımda duruyordu bence ikiside şart hatta oyun halısını gittiğim yere götürüyordum 6 ayına kadar oyun halısında takıldı ondan sonra hareketlenincede devirmeye başkadı öyle de oynuyordu 8 aylığız hala çok severek kullanıyor 😅