Tugbatepe Merhaba , 27 mayıs son adet tarihim regl 1 gün gecinde test yaptım pozitif çıktı beta değerime baktırdım 1973 çıktı , 2 gün sonra ölçtürdüm 4573 yükselmiş . Benim gibi yüksek giden var mı acaba.
Yildizzb04 Tugbatepe abla ben de en son 24 Mayıs’ta adet oldum ve döngüm 33 günde bir bidaha da olmadım dua et inşallah hamileyimdir ablam
Anneolmayahasret Tugbatepe kese ben binlerde anca gorunur canm. Stres yapma degerinde gayet guzel artmis
Tugbatepe wangel açıkcası değerlere baktım yorumlara 500 lerde değerler bende yüksek olunca dış gebelikten korktum ilk hamileliğim olacak kısmet olursa 🤲
Yildizzb04 Tugbatepe amin inşallah ablam inşallah hamileyimdir ❤️benim inşallah olursa 9 ayim inşallah rabbim bu ay yüzüme güler