MehZey Oskiii kız ben kendi vaktimde eşim saat 10 da iş yerinden çıkıyordu nöbetçi eczane arıyordu garibim 😀
MehZey Oskiii adet olmadıysa ve Mayıs’ta yikandiysan insaAllah vardır şimdi kalbi de atıyordum belki 🙈
Oskiii MehZey ay Allahim insaallah ya yarin hemen yazicaam sizee😍 kendimi cokta kaptirmak istemiyorum uzulurum diye