Arkadaşlar bugün hsg için ankara şehir hastanesinde randevum vardı adetim uzadı bu ay bitmedi. Haliyle adetli olduğum için çekemeyiz dediler ve ileri tarihe randevu vermediler doluymuş. Bir sonraki ay gel dediler. Çok ağladım bugün.cunku bir sonraki ay da böyle olursa diğer ay gel diyecekler ve bu böyle uzayıp gidecek. Eşim özel biryerde çektirelim dedi. HSG Ankara etimesgut sıncan taraflarında bildiğiniz biryer varmı. Fiyat bilgisi olan var mi… cevap yazanlara şimdiden tesekkurler