Kızlar haftaya perşeöbw devlet doktoruna gideceğim iznim yaz tatiline denk geldiği için yanıyor o yüzden bir an önce ayrılmak istiyorum işten. Çok yoruluyorum artık ve hala hazırlıklarım çok eksik 31+3 de doktor rapor yazar mı 32 bitince gel der diye korkuyorum çünkü doktor değişmiş . Kendi doktorum özel muayenesi var rapor falan yazamıyor . Bi fikri olan var mi