Ayb-izmir Kızlar 35 haftalığım dün gece yatakta oturdum ama ayağa kalkamadım vajinada bir batma başladı sonra belime doğru geçmeyen bir ağırlık ve ağrı 2 saat falan sürdü sonra zorla uyumuşum acaba bu olan sancı mıdır var mı bilen🤭
Kuzucuklarim Ayb-izmir 35 haftam bitiyo 2 haftadir sanci agri hissediyorum.Nst de sanci cikmiyo magnezyum iciyorum idrar yolunda iltahap ve protein kacagi cikti.Suan haftalik konturol onerdi doktora gidin ihmal etmeyin
Ezgiozkan Ayb-izmir benim de oluyor öyle ama o kadar uzun sürmedi hiç şimdiye kadar. Doktorum normal ddmişti bana ama sen yine de kontrolde söyle bunu
Elifptt Dinlendiğiniz halde geçmiyorsa adet sancısına benziyorsa ve karnınız toplanıp sertleşiyorsa mutlaka doktora gidin ben de başta ihmal ettim en son gideyim dedim nst de sancı çıktı ben de 34 haftalığım
Ozgephlvn Elifptt aynen eğer bu şekildeydeyse ihmal etmeyin bende 34 haftalığım ve gittiğimde rahim ağzı kısalığı var dedi doktor sadece yatacaksın dedi
Ayb-izmir Elifptt bu cuma randevum var söyleyeceğim bebek çok hareketlenmişti öncesinde sürekli toplanıp toplanıp geriliyordu karnım zaten sabahtan beri akşamına da karnımdaki gerginliğe işte bu durum eklendi
Ayb-izmir Kuzucuklarim bende en son 1.5 hafta önce kontrole gittim nst de sancım çıkmamıştı ama bu şikayetlerim de yoktu bunlar bir kaç gündür eklendi cuma kontrolüm var gidicem bakalım doktorum ağrı olabilir kasılma olabilir suyun ya da kanlı akıntın olmadığı sürece korkma demişti ama dün gece yanlızdım evde eşim işteydi o yüzden korktum tabi ki ilk olduğu için insan bilemiyor
Ayb-izmir Kuzucuklarim bir eşy daha sorsam idrar yolunda enfeksiyon protein kaçağını nasıl tesbit ediyorlar idrar mı veriyorsun yoksa akıntıya falan mı bakıyorlar
Sinemin Ayb-izmir bende var canım 35+3 üm dün hatta nişanım geldi sanırım ilk gebeliğim tam bilmiyorum ama Ondan sonra çok kıvrandım adım falan atamadım gece 3 dü ağlayarak uyumuşum uyandım inceden inceden tekrar başladı
Ozgephlvn İdrar veriyorsun bendede çıktı hamileliğin başından beri enfeksiyon geçmedi zaten şu an hem magnezyum hemde antibiyotik kullanıyorum
Muhammedfunda9720 Bebek hareketleriniz nasıl kızlar ben 35 haftalığım çok cılız hareket ediyor bir de çok şişiyor um ellerim ayaklarım oof of şu sıcaklar da mahvetti ölüyorum sanki :((((
Ayb-izmir Muhammedfunda9720 geçen hafta benimki de önceki kadar hareket etmiyordu doktorum kafayı aşağıya döndürmüş pelvise sokunca eskisi kadar hareket etmez merak etme demişti gün içinde toplamda 16-17 kere hareket etmeliymiş ama ufak bir pıt bile hareket say dedi
Muhammedfunda9720 Ayb-izmir sağlık ocağından geldim şimdi kalp atışları güzel çıktı korktum oynamayınca
Busraserin Ayb-izmir bende 35+3 üm bugün sabahtan kasık ağrım başladı regl olcakmışımda olamıyomuşum gibi bi ağrı ilk hamileliğim napıcağımı bilmiyorum. Nişanım suyum vs gelmedi kızım baş aşağı kanala girmiş doktorum bundan dolayı olduğunu söyledi ama ağrım geçmiyo
Ayb-izmir Busraserin bende 35+4 üm aynı belirtiler var bende de hatta karnım bile aşağıya indi gibi geliyor benimkide doğum pozisyonunu 2 hafta önce almıştı muhtemelen ondan ağrılarımız ama sanki ben doğum yaklaştı gibi hissediyorum ve ağrılarım gece artıyor
Aybukeb Ayb-izmir bende 35+5 im benimde adet ağrısı gibi ağrıyor kasıklarım birde rahim ağzımda böyle ağırlık hissi gibi his oluyor bazen
Busraserin Ayb-izmir benimde aynı şekilde perşembe gidicem bende ıkı hafta daha beklese bari minnaklar 😳
Ayb-izmir Aybukeb aynı şeyler hepimizin yaşadığı cuma günü doktora gidicem hepsini sorucam yine bilgi yazarım buraya duruma göre