Kubra-omer59 Merhaba şehir hastenesine gidiyorum uzun zamandır kontrollerime neceti hocaya yarın kontrolum var ve necati hoca yok hastanede hangi doktoru önerirsiniz ?
bebeklerim__ Kubra-omer59 bende 1 kere necati beye gittim çok memnun kalmıştım. Ama yarın gideceğim için necati beye bulamamıştım. Pınar gulsene aldım ben ilk kez gideceğim bu kadına ama kuzenim memnun kalmıştı
Destkar bebeklerim__ merhaba şehir hastanesine gidiyorsunuz sanırım.Randevu alırken gebe polikliniğinde olan doktorlardan mı almamız gerekiyor.Ben ilk kez gideceğim fatma salih diye bir doktordan aldım 18 haftalık gebeyim ama polikliniğinde infertilite yazıyor acaba yanlış mı aldım
bebeklerim__ Destkar canım merhaba. Ben de yanlış almışım zaten doktora göre değil de. Gebe takip olarak alın dedi sekreter. Allahtan hemen başka doktor muayene etti boş gelmedim en azından. Sende iptal edip gebe takip olarak al