12 haftalıkken erkek dendi ikili tarama testinde erkek olabilir diye söyledi doktorumuz 16 haftamızda kız dendi sanırım 16 haftadan sonra artık değişmez önemli olan sağlıklı olsun hayırlı bir evlat olsun da Allah hemizin evladını bize bagışlasın sağlıkla kucagmıza almayı nasip etsin🌺