Leylali 38+5 teyim. Demin doktordan geldim 3750 Gr. Olmuş bebeğim. Sezaryen önerdi ama hiç istemiyorum ve çok kararsızım. Bu kilolarda normal doğum yapan var mı aranızda.
Tucenur Leylali canım artık 3.800 oldugu an sezaryan diyolar normal önermiyolar ama tabi illaki yapan vardır diye düşünüyorum 😏🌸
Gldn7 Leylali bnm ablam 3800 normal dogum yaptı ve dogumunda yanındaydım özel hastaneydi dogumunada grdim maşallah subhanallah cok güzel dogurdu Rabbim herkese öyle kolay dogumlar nasip etsin banada inşallah 🙏🤲
M-o-r-58 Leylali o kiloda normal doğum yaptım. 4 kiloya kadar normal doğurabiliyorsunuz. Çatınız buna uygunsa tabiki doktor kolaya kaçmak istiyo sanırım… Kaynanam hep övünür 4 küsür kiloda normal doğurmuş eşimi 😄 ama yalan yok zor iş o büyüklükte doğurmak.
Leylali Gldn7 dikişi çok var mıydı ? Bir de sonrasında sıkıntı yaşadı mı vajinal anlamda. Kafam çok karıştı 😕
Gldn7 Leylali ilk dogum oldugu için bi kaç dikişi oldu onun dısında bi rahatsızlıgı olmadı vajinal anlamdada gayet rahattı beş dakikakda catalda dogudrdu bebegi aldık odaya ardından kendi ayagıyla kalktı geldi odaya cok şükür güzel bi şekilde gecti
Leylali Deletedmom337 tabiki öyle ama ikimizin sağlığı açısından bir sıkıntı oluşmayacaksa tabiki vajinal doğum en sağlıklısı
HemsireAna Benim bebeğim için de doktor iri bebek dedi 36 haftalık kilosu 3200 geldi , sezaryen önerdi bana da 🤷🏻♀️
Leylali M-o-r-58 Allah bağışlasın. sonradan sıkıntı çektiniz mi? Doktor vajinal kasların zarar görebilir rahim sarkması olabilir falan dedi 🙄
HemsireAna Leylali o yüzden sezaryen düşünüyorum bende 🤷🏻♀️ Riske atmak istemiyorum ama kafam çok karışık bu haftadan sonra doktor doktor gezip muayene olmak da çok zor geliyor
Leylali HemsireAna ben de o yüzden başka doktora gidemiyorum 9 ay boyunca gelmemişsin tribi yemek istemiyorum açıkçası. Öte yandan doktorların sezaryene eğilimleri malum güvenemiyorum da kaldım arada
M-o-r-58 Leylali yani şöyleki dış görüntüsüne önem vermiyorum aslında. Biraz dikiş ağrısı çektim. Onun dışında çatı aprım vardı normal olarak. Kemikler ayrıldı falan 😌 bunlar sorun olmıycaksa sezaryenden iyidir tabiki rahim sarkması olacağınıda kimse söylemedi bana bilemiyorum
HemsireAna Leylali sadece bir kere başka bir doktora görüneceğim bebeğin vücut ölçülerini teyit etmek için 🤷🏻♀️ En azından içimde kalmaz 🤷🏻♀️ Allah yardımcımız olsun
Yildizsevgi Leylali benimde 38 de 3400 du kilosu 40 haftayi beklerse 4 kilo olur ama çatın müsait normal dogum yapabilirsin dedi doktorum
Vijdan Leylali 2000 de ilk oğlumu 3750 normal kesisiz ama yipranma hafif sıyrık nedeni ile 5 dikişle doğum yaptım çatınız müsaitse olabilir 1.5 santim açılmam vardı 40 hafta dolmuştu dr normal doğurmam icin daha fazla bekletmedi suni şancı ile oldu