Bende aynı haftadayım sizin gibi 27.hafta..Benim de hareketlerinde azalma vardı doktor kendini yorma,çok ayakta durduğunda kendine fazla yüklendiğinde amniyon sıvısı sürekli dalgalanma halinde oluyor o yüzden hareketleri azalıyor dedi.Sizde aynısı olmayabilir tabii ki ama bende amniyon sıvısı azalmış,alım kaynaklı su çok içmemişsin bu ara o yüzden de suyu azalınca az hareket eder,su çok iç dedi. Dilerseniz siz yine de bir doktora/sağlık ocağına gidin.