Tosbikimm1 hastane cok temiz odalari falan. Ben ilk gittigimde gezdim gördüm yukariya çıktım. Sanci odasini, kalacagimiz odayi gordum. Temiz ve ferah sanci odasi ve kalacagimiz oda tek kişilik olacak. Hocalar tatli dedigim gibi terslemiyolar ve ne soruyorsan cevapliyolar. Resim mutlaka her gittiginde veriyorlar