Hasyas07 hey anneler ilk gebeliğim 21arti 2 günlüguz hareketlerini oyle cok net hissedemiyorum sizde de ayni durum var mi
Cansummm Hasyas07 çok normal 26+1 haftalığım ve hala düzensizlik var sizin haftanızda kelebek gibi 1-2 ya hissediyordum ya hissetmiyordum☺️Merak etmeyin haftanız ilerledikçe bir tık daha iyi hissedecekseniz
Seter 31 den sonra çok net büyük haraketler oldu bende . Ondan önce anlık Ufak tefek hareketleri vardı hatta 27 haftada ½ gün sakin hareketsiz geçmişti nerdeyse
Cansummm Hasyas07 tabiki Korkmaz olur mu insan Allah’a emanetler bende öyle tedirgin oluyorum ki hissedemediğimde. Haftada en az 1 acildeyim birşey mi oldu diye