Kızlar merhaba, inş hepinizin gebeliği sorunsuz ilerliyordur. Size bir sorum olacaktı ben şuan 6 haftalık gebeyim. Ama az az kahverengi lekem oluyor yaklaşık 5 gündür doktoruma da göründüm yerleşme lekesi rahim atığı düşük de olabilir dedi her ihtimali göz önünde bulundurarak önlem almamız gerektiğini söyledi. Sizlerde bu durumu yaşayanınız oldu mu? Koyu kıvamlı açık kahve lekelenme.