Bktbll Deletedmom269 canım ankara çukurambar ali ipek kesinlikle öneririm ben şehir hastanesinde yaptrdım sonra hastane başı önde gidiyor yok şöyle olur böyle olur dedi direk ali ipege gittim herşeyi detaylıca anlattı biraz fiyatı yüksek ama gerçekten iyi bir hekim
seymaa93 Deletedmom269 Bende Ali İpeğe gittim fiyatı yüksek ama değer yine olsa ona giderim adam işinde usta
Bktbll Deletedmom269 500 tl canım resim veriyor tüm görüntüyü cdye çekip veriyor birde watsaptan tüm resimleri atıyor yarım saat bebeği inceliyor canım