Merhaba kızlar💓
bugün yumurtlamamın 6. Günü.. dün baya karnım sancılanmıştı dayanamadım hastaneye gittim bana enfeksiyonun var dediler “Urocare” verdiler 1 Şaşe. Gebelik şüphesi var dedim sorun olmaz bu ilaçtan dedi ve zaten serum da takmadılar ne olur ne olmaz diye. Maalesef beta hcg’me bakmamışlar kan verdiğim halde.. bana kadın doğuma git dediler. Bu aralar çok strese girdim çok olaylar oldu inşallah etkilememiştir ya inşallah tutmuştur bu sefer senelerdir deniyoruz çünkü.. ilk defa ovulasyon testlerini kullandım ve 5 gün civarı soğan kürünü uyguladım. Siz en erken nezaman test yapmaya başladınız? Nezaman positiv gördünüz? Ya da en erken nezaman kanınızda hamile olduğunuz çıktı? Ben çünkü baya sabırsızlaştım.. dün akşam test yaptım negatif çöktü😫😫 Dua edin kuzular ❤️🙏🏼