Başından sonuna risklerle değişik terimlerle geçen hamilelik sürecim Allah nasip ederse bir temmuzda 37+2 de bitiyor. Su azlığı ve yeterli beslenememe şuanki sebepler. Ondan önce de zaten erken doğum riski vardı . Çatı muayenesi sonucu normal doğum için hiç bir şekilde uygun değilmişim mecburi sezeryan olacam 🤷🏻♀️.bu günlere kavuşturan rabbimize şükürler olsun. Varmı benim gibi 1 temmuzda doğum yapacak anneler 🥰