Nikki Merhaba anneler❤hamileligimin 12ci haftasindayim amma 7 haftaliktan karnim davul gibi oldu. Cok fazla qaz var karnimda rahatsiz ediyor ve gecmiyor. 7aylik hamile gibi gorunuyorum kenardan bu yuzden🤦♀️bu durumu yasayanlar oldumu, ne yapa bildiniz?
Meriwa Nikki canm belli bi süre gaz oluyor benimde öyleydi sade soda iç rahatlarsın sık sık az az ye yedikden sonra uzanma şişkinlik yapar
S-r-p Benim de gaz sorunum çok oluyor yürümek hareketli olmak işe yarıyor az yürüsem çıkıyor karnım iniyor direkt