Öncelikle kafana hic takmaa takarsan takıntı edersen gecikirr benim 4 haftalik kimyasal gebelik oldu kendiliğindrn düstu ama doktorum soylemisti durmaz düşer diye kanamam oldu ve sonrasinda düştü biz hic korunmadik şubatın 2 nde doktora gittim hizlandirici ilac verdi bol bol değerlendirin dedi o ay hamile kaldm cok sukur simdi 2 bućuk aylik hamileyim rabbim herkese nasip etsin kimsenin gozunu yolda birakmasin ama cok kafaya takmaktan da olmuyor bilesin akışina birak