Selam kızlarrrr Ben baküden yazıyorum) turkcem ıyı olmuya bılır şimdiden söylüyeyimde)😋 kızlar biz yarın ınşAllah 13 hafta oluyoruz benım qarnmda boyle nasıl soylıyım gobegımın bazen sag bazen sol tarafında kucuk top gibi şişkinlik oluyor bu nedendı??? ılk hamılelık pek anlayışım yok
bazen o şişkinlik itiyor
karnıma uzanıklı bakdığımda şişkinlık oldukda karnım armuda benziyor😂 neden böyle?🥺