Dk72 doktorumla görüştüm canım vücutta ağırlık olduğu için normal olduğunu sadece sağ ve sol tarafa yattığımız için bu da faktör dedi,bide benim ki ikiz olduğu için erken başlamış olduğunu söyledi.yatarken sırtıma ve bacak arama yastık koymamı önerdi en azından daha konforlu hale getirebilirsin dedi.