Momyy91 Emzirmeye yeni başladım fakat çok agrıyor uçları emzirmek eziyet oldu ☹️ Tavsiyeniz var mı Etkili bir krem
musti28 Momyy91 herşeyi kullandım cnm hiç birşey fayda etmedi üç gündür bende aynıyım bende bekleyim bari şurda ☹️İlk verirken allah canımı alıyo ya
Momyy91 musti28 ben krem aldım lansinoh diye akşam da eşim silikon göğüs ucu getirecek bakalım umarım işe yarar
Ebru-isil Ben lansinoh sürdüm ama onu sürerken bile acıyordu. Tahinin üzerindeki yağ çok iyi geldi bana hem de doğal.
Deletedmom281 Momyy91 📌Garmastan pomat+ avent silikon göğüs ucu anında etki kesin çözüm👌 kremi silmeden de emzirebiliyorsunuz. Silikon uç ise emzirirken takıyorsunuz hem acımıyor hem de yaralar çabuk iyileşiyor.
zeyzey95 Momyy91 canım evicap diye e vitamini kapsülü var ondan alıp kapsülü iğneyle delip içinde ki sıvıyı göğsüne sür emzirmeden iyice yıka göğsünü çok etkiliymiş kullanan bi kaç kişiyle konuştum bir iki sürmeye geçmiş göğüs yaraları
Fatma2323 Momyy91 canım ben fito krem kullandım birde ayva çekirdeğini jel yapıp sürdüm çok şükür geçti