Bahriye06 Ben 20 +3 oldum sağ kalça ve bacak ağrısı başladı 1 aydır devam ediyor aynı durumu yaşayan varmı acaba 1 Temmuzda ayrıntılı ultrason um var dr sorucam ama gece uyuyamıyorum ağrıdan bu saat oldu hala oturuyorum
Gamzeyal Bahriye06 benimde o haftalarda başladı doktor parol ve magnezyum önerdi parol kullanmadm magnezyum kullandm hafifledi ama hala ara ara ağrıyor özellikle yorulduğum zamanlar kramlar giriyor çok zor bir durum
ED1802 Bahriye06 34 üncü haftadayım resmen gece tuvalete giderken sekerek gidiorum nasıl bir ağrı üstüne sağ tarafa yatınca hele uykudan uyandırıo 10 temmuzda randevum var ben de sorucam doktoruma
bns Bahriye06 bende 12. haftalarda baslamıştı azıcık yürüsem bacagımın üstüne basamaz halde oluyordum. Beslenmenize yoğurt, kefir, kasar peyniri gibi besinleri ekleyin ve doktorum kalsiyum magnezyum d3 içeren bi vitamin verdi cok rahatladım şuan 25. haftamdayım.
Miniginannesiiii1111 Bahriye06 28 haftalık hamileyim 25 te başladı bazen hiç olmaz bazen olur oda sola yattığımdan herhalde şuan için rahatım şükür doktorum magnezyum verdi ama hafif olduğu için daha kullanmadim sık olmuyor bende şükür
17022020 Gamzeyal Bu durum kalıcı oluyor 😓 doğum yaptım 5 ay oldu hala var yorulunca ve ağır kaldırınca oluyor genelde vücut ağırlığı kaldıramadığı için oluyor çok geçmiş olsun 🙏🏻
Bahriye06 Gamzeyal aslınfa kendimi yorarak işte yapmıyorum genelde sol tarafıma dönüp uyuyorum ya da sağa biraz da kilo aldım 70 kiloyum ondan olabilir mi acaba
Gamzeyal 17022020 hadi ya zayıfllasak falan doğumdan sonra geçmiyor mu size de geçmiş olsun belki fizik tedavi falan işe yarayabilir
Akduygu Bendede sol taraf öyle. Adım attıkça sol kalça ya ağrı giriyor. Topallayarak yürüyorum 32. Haftada başladı
Gamzeyal Bahriye06 bende 41 haftalk oldm 74 kiloyum kilodan olabilir bebek sinir damarlarına baskı da yapıyor olabilir Allah şifa versin
rose90 Bahriye06 maalesef bende de bir kaç aydır var ama sizinki kadar şiddetli değil özellikle yorulunca oluyor 20+6 da yım şuan olabiliyor mus doğum dan sonra geçermiş