04052016mh Evin33 vala bizde genetik canım bir ablam da abim de bende falan alışıyor insan bana da kötü geliyordu ama eşim beni öyle sevdiğine ikna etti şimdi sorun etmiyorum eskisi gibi 🤷🏽♀️😊 uykusuzluk yorgunluk büyük etken
tugce67-67 Evin33 canım bizimde ailede var genetik , ne yazıkki hiç bir şey fayda etmiyor.güzellik merkezlerinde 1-2 sene kalıcı bb glow du galiba bu tarz kalıcı kapatıcı falan yapıyorlar.güvenilir bir yerde bir kere yaptırmayı planlıyorum
Evin33 04052016mh yok benim o kadar abartilacak kadar degil yeni oldu bende ve rahatsiz oluyorum ilerde daha kotu olabilir
_2prensesannesi_ Benimkide oyle kansizlikdan diyorlar ama.gayet normal kan değerlerim kapaticiyla hergun kapatiyorum mecburen tam olarak kapanmasada en azindan daha iyi duruyor çözümü yok 🤷🏻
tugce67-67 Evin33 canım valla yaptırmadım ,benimkiler baya kötü .çok iyi araştırıp iyi yerlerde yaptırmak lazım bu tarz işlemler şakaya gelmiyor genelde.yanlış yönlendirmek istemem
MehZey Evin33 aynen öyle annem cildiyeye göründü bunun icin göz serumu verdileer 15 ml 72 liraydı birkaç yıl önce ama hiç işe yaramadı
Babyy1S Evin33 bende de var ama kansızlıkla ilgili degil benimki siz bi baktrın kan degerlerinize birde kapatıcı falanla geçmez internetten doğal yolla cözümleri var evde olan malzemelerle onları kullanın bi