Minikbirkalp ilk bebeğimi kaybettigimde o zaman Aliye hanim vardi onun takipli hastasiydim ve ameliyathane temizlikte diyip kurtajimi bile yapmamisti demek acil sezaryen olmam gerekse beni yarida birakacakti ve mukadder diye hic birseyden anlamayan koca koca kistlrimi bile gormeyen bir doktor daha var tahlilleri asiri kazik yeni dogan unitesi yok cok eksik bir hastane