5+1 de keseyi gördük. Cok sabırsızlandığım için pazar günü gitmiştim, doktorum orada yoktu nöbetçi doktor baktı. Ultrasondan önce beta değerime baktı 1080 di görmemiz çok zor dedi 1500lere ulaşması gerekiyor dedi sonra ultrasonla bakınca sanırım sıkışık gittiğim için kese göründü. 7+3te de hem kalbinin atışını gördük hem de sesini duyduk 🤲🏻