Tam şuan o sancı yüzünden kalktım evde yürüyüş yaptım. Bebeğim bu gece her zamankinden daha hareketliydi. Bahsettiğiniz vajina üstünde hareket ve sızlatırcasına baskı doğuruyorum sandım.. ama biraz yürüyüp tekrar yattım şuan normal. Bel ağrısı veya devam eden sancı olmadığı sürece bi sorun olmaz bence yani inşallah 😐