Mucizem7 Kızlar korku,panik,heyecan,meraktan uyuyamiyrm. Sabah sezeryan doğumum olucak ve gerçekten güzel olan duygularımı yasayamiyrm korku ve endişe çok fazla var napicam nasıl asicam 🙈😣
Deletedmom337 Mucizem7 kac haftaliksin canm Rabbim sag salim kucagina almayi nasip etsin hikayenide bekliyoruz💕💕
NESELIANNE Mucizem7 yatıp iyi canım rahat bir uyku cek. Çünkü yarın gece uyuyamiyacaksin 🥰 Kormaa bebeğine kabusuyorsun 🌼
Mucizem7 Dunyam28 saat kaçta hastanede olcaksınız kaç haftaliksiniz?rabbim.sag salim yavrularımızı kucagimiza almayı nasip.etsin ins🙏sende uyuyamiyosun galiba benim.gibi🙈
Dunyam28 Mucizem7 uyuyamiyorum 🤭 sabah 7 de hastanede ol dedi doktorumuz hazırlıklar falan derken 1 saat sürer heralde 8 gibi gireriz diye düşünüyorum🌿Yarın 38+6 oluyoruz istanbul atasehir florence nightingale de olacak, senin nerede 🥰
Mucizem7 sarii3535 bende 07.30da hastanede olucam inş sabah olur benimki .Çok garip ya tüm duyguları çok yoğun hissediyrm çok hemde
Mucizem7 Dunyam28 canm.ben bandirmada yasiyrm özel royal hastanesinde olucak allah nasip ederse.bende yarın 38+4oluyom.allahim yardımcımız olsun ims🙏
cankiz1010 Hiç korkmayın çok güzel geçer inşallah 🙏 Abdestinizi alın dualarla girin bir bakmışsınız su gibi geçmiş gitmiş herşey😍