Anne1254 Vajinama yumruk yiyor gibiyim ani oluyor ve alt karnımda adet sancısı var gibi bu acaba Doğum sancıları mı 38. Haftadayım
__meczup__ Anne1254 bence öyle adete benziyor diyorlar ya belin de ağrı var mı siddetleniyor mu gittikçe. Dr bana 3 saat düzenli ve artan adet ağrısi gibi ağrı çektikten sonra hastaneye gel dedi
Gozde06 Anne1254 bende de hiç bi belirti yok ama ara ara vajina bölgem ağrıyor bende merak ediyorum acaba belirti mi bu
Anne1254 Gozde06 Gozde06 gittim canım nst de sancılar çıktı doktor bekleyeceğiz dedi rahim uzunluğum 18 cm falan ama beklemedeyim o da Doğuma hazırlık sancısıymış
Anne1254 Gozde06 inşallah canım sağlıkla gelsin küçük kuzu 🙏🏻 Bol bol yürüyüş plates önerdi doktor ☺️