MS_Bebek25 Kızlar bugün 7. Haftam doldu doktor kontrolümüze gittik hala kese var bebek yok .. kesem 9mm bebek gözükmüyor doktor kürtaj yapıcaz ama biraz daha bekleyelim dedi geö döllenme olsa bugün görünürdü ama yine de bekleyelim dedi .. fikriniz nedir 😔
__meczup__ MS_Bebek25 10. Haftaya kadar beklemiştim bn için de kalmasın bekle biraz daha geçmiş olsun canım
Mervenur_kcbs MS_Bebek25 7+4 te bizde Bebiş ve kalp atışı Allah sana da nasip eder inşallah bazen geç döllenmefalan oluyor 10. Haftaya kadar görülebiliyor inşallah olur 🤲🏻
Gizemlimmio MS_Bebek25 Benim 8 mm kesem varken bebek görünmedi. Doktorum 2 hafta sonra gel dedi şükür dün duyduk kalp atışlarını 💕 Geç döllenme yaşamış olabilirsiniz. 9 mm kesede bebeğin görünmeme gibi bir durumu gayet normal bence. Vajinal ultrasonla baktı mı doktorunuz?
Aozge01 Bebeğim benim adetim iki gün gecikti test silik çıktı bekledim kanda da çıktı ama düşük çıktı kese gözükmedi ama alttan baktı gebelik var dedi 5 haftalık dedi 7. Haftama kalp atışını ultrasondan yine göremedi korktum alttan ultrasonla baktı dinletti rabbim yardımcın olsun iyi bir doktora git
8gunes-yildizi Sevgili anneler bilmediğimden soruyorum, arkadaşımıza kürtaj yapıcaz bebek yok demiş ya, istemese ve yaptırmasa aradan bir-iki hafta geçse yada birwz zaman tekrar gitse doktora bir zararı olur mu?
MS_Bebek25 8gunes-yildizi evet bende onu merak ediyorum kendim gitmeden beklesem bi umut ama bana zararı varmı bilmiyorum kötü bi durum
__meczup__ Ben bekledim ama doktora da gittim 3 güne bir baska baska doktorlara falan en son artık 4 gün daha bekleyelim detaylıya gir dediler girdim kalp atışi yoktu bebek vardi ama canı yoktu 6+2 ile uyumluydu ben 10 haftalik hamileydim
MS_Bebek25 __meczup__ bende bebek hiç gözükmedi adet günüme göre 7 bitiyo ama kese boyuma göre 5+4 fln
MS_Bebek25 Btm571 doktorlar tarihe göre hesaplıyor son adet tarihime göre 7. Haftam bitti ama ultrason a göre 5+5
Gizemlimmio MS_Bebek25 Teşekkür ederim canım darısı başına inşallah içini ferah tut. Ben 6.haftamda gittim doktor4 buçuk 5 hafta civarı dedi. Zaten başta bana geç döllenme olabilir demişti adet günümde beta hcg 44 çıkmıştı çünkü. 2 hafta sonra gel dedi. 2 hafta sonra gittiğimde 7 buçuk 8 haftayla uyumlu dedi. Yani adet tarihime göre geriden gidiyoruz biraz ama açık kapanmaya başlamış.