Aylardır bu hikayemi yazmak içinde bekledim aslında. 39. Haftamdan sonra geçmeyen zaman… Ta ki 40+3 e kadar. Persembe günü akşam sahilde biraz yürüyüş yapıp, 12 kat merdiven çıkıp eve geldim. Gece ahududu yaprağı çayımı yudumlayıp Müge Anlı’nın sabahki programını izliyordum YouTubetan 😁 Ara ara sancılarım girmeye başladı. Aldırış etmedim. Aaa bi baktım bunlar düzenli sancı. Eşime dedim sancılarım mi başladı anlamadım, suyum gelmedi nişanım gelmedi. 10 dk da bir gelen sancılar… Sabaha kadar uyuyamadım. Cuma sabah 06:00 da doktorumu aradım. Açıklığım bir önceki gün 2 cm di. Pazartesiye kadar bekleyecektik 🤣 Doktorum dedi sen hastaneye geç ben geliyorum. Neyse hastaneye gittik. Tabi ben valizimi falan aldım yanıma. Ebe kontrol etti 4 cm olmuş açıklık 😅 Sonra doktorumu aramışlar. Yatısı yapılsın bugün doğum olur demiş. Sonra yatışım yapıldı. İsterseniz epidural takabiliriz suan dediler. Ben de sancilara bakalım dayanamazsam o zaman yapalim dedim. Amannn demez olaydım. Sancılar sıklaşınca epidural çok zor kızlar. Yaptıramadım. Sancıyla iğnenin acısı karıştı. Ben belimi oynattım.Adam felç olursun bu şekilde yapamam dedi. Bıraktı Gitti. Kaldim mi sancılarla başbaşa😰 14:00 e kadar öyle gittim 6cm e ulaştı açıklık ama ben ölüyorum acidan. Suyumu patlattılar. Suni sancı verdiler. Offf ne acı ! Dayanamıyorum beni bayıltın sezeryana alın diyorum 😭 Neyse hemşire geldi isterseniz başka bir anestezi uzmanıyla epidurali tekrar deneyin dedi. Denedim. Bu defa oldu, fakat etkisi tek bacakta oldu. Sonra ben delirdim 😃 Bu nasıl epidural, biraz cemkirdim. Ek doz uyguladılar. Ohhhh iki tarafta uyuştu. Fakat bi problem var. Tam açıklık olmuş 😭 10 cm e ulaşmışım. İkinma doktorunu aradık hemen doguma başlayacağız dediler ama ikinamam ki zaten hissetmiyorum bir şey. Neyse beni 18:00 da dogumhaneye aldılar 20:00 de evet tam 2 saat ıkınarak kızımı kucağıma aldım 😂🥳 Toplam sancı sürem 20 saat. Tam bir çılgınlık 😅Biraz kanamam oldu onu durdurmaya çalıştılar. Dikişlerim var suan bir de ödem oluştu ☹️ Üzerine oturtamıyorum. Pelvik kaslar çok gevşediği için de idrarim istemeden akıyor. Doktorum bunlarin normal
oldugunu söyledi. Geçermiş. Suan kızıma bakınca tüm acilarim geçiyor ama. İste böyle kızlar. Benim zor oldu ama hep istediğim normal doğumum oldu. Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin. Ben buralardan gidiyorum artık. Bu uygulamada çok şey ögrendim. Happy Kidste görüşmek üzere 🙋🏻♀️❤️