Merveacar Merhabalar 22 haftalik hamileyim bebek bezi konusunda kararsizim sizce hangisi daha iyidir?
Matmazelll Merveacar ben sleepy kullanıyorum canım doğduğundan beri kızım şuan 14 aylık olucak hiç bir sorun yaşamadım. Hangi bezi almak istersen 1 paket aş ve dene cildinde bi problem olurmu diye
Tucem Çevremde tam 4kisi sleepy deneyimleri ve heosinde çok sızdırıyor cümlesi duyduğum için Prima premium care aldım.daha sonra Molfix denerim🤣
Sak718 Tavsiyem stoklamamanız olur her bez her çocuğa yaramıyor maalesef ben prima aqua pure aldım 1 paket deneyeceğim memnun kalırsam,pişik vs sorunu yaşamazsam stok yapmayı düşünüyorum☺️
Seymaa_ Sak718 kesinlikle bende öyle düşünüyorum sadece 1 paket alıcam hatta büyük pakette almicam bakarız deneriz ondan sonra başlarız stoklamaya inşallah
Asumm Merveacar Ben Sleepy aldim ama cok fazla değil. 2 küçük paket. Çünkü bebiste pisil.olcucak mi, olmayacak mı bilemiyoruz ise yaramazsa çok fazla boşa gitmesin. 😊
EylulEsen Merveacar 27 aylık kızımda Molfix kullandım memnun kaldım simdi ikinciye hamieyim bundada molfix alicam🐣
Nazyun Merveacar sleppy kullandım kızımda ama sonradan bozdu molfix e geçtim şimdide ogluma molfix aldım