Aylaninannesi minikcasper eve su taşımaktan yoruldu resmen eşim. Getirden siparşl veriyorum sürekli. 3 günde 10 lt bitiriyorum ortalama
Adaa41 Günlük 2lt altına düşmemeye çalışıyorum en çok 3 lt içiyorum. Suyu kestiğim zaman hemen ödem oluyo zaten ayaklarım şişmeye başlıyor
minikcasper ecembugra53 normal bi insan 2 / 2.5 litre içmesi gerekiyor zaten hamile olunca çoğaltmak gerekiyor 😁
ecembugra53 minikcasper tabikide canım aynen 😊 bazen mide kaldırmıyor işte 2 litre içiyorum artırmaya çalışıyorum
Imfromlastnight minikcasper inşallah ama çok içmeye çalışınca ağzıma geliyor resmen. Doktorla da konuştum farklı sıvılar tüketmeye çalış dedi. Eskiden 1 bardak içtiğim için 1,5 litre bünyeme fazla heralde:))
Deletedmom424 minikcasper hiç miktar tutmadım ama 3 rahat oluyordur. Tek sorun gece defalarca tuvalete kalkmak 🤣
minikcasper Deletedmom424 yatmaya yakın içmemek lazım su yada başka sıvı şeyler yoksa tatlış uykudan kalkmak gerçekten zor 😣😣😣
rabiass minikcasper 10+1 im. 1 litreyi anca içiyorum . 2 litreyi içemiyorum midem almiyo çok kötü bulaniyo içim 🤦
Imfromlastnight minikcasper meyve suyu maden suyu heralde onlardan bahsetti. Ben bebeğin suyu azalır diye korkmuştum. İçtiğimiz suyla alakası yok dedi işte rahatladım:)
rabiass minikcasper onu da denedim kuzum da yok gitmiyo bı sorun olmaz inşallah kendimi suçlu hissediyorum 🤦