Benim şuan 2.gebeliğim.ilki zorunlu sezeryandı,bunu da o sebepten planladık çoktan,bebek baya önden gidiyor haftası ,o sebepten 37+0 o görünce yani 3 Temmuz da doğacak kısmetse sezeryanla.35ten beri baş aşağı pozisyonda çok baskı yapıyor kasılıyor bazen sancım sa oluyor nst de bile kaç kere denk geldik .