Zlmmrg zeliha-tatarr09 kilo verme nedenini arastrdmi dktr cnm? Simdiki hamileliginde son aylar dikkat edersen cok almazsn bnde cnm salata meyve vs tabi bn bi haftadr dikkat edyrm ama canim hep hamur isi istio ☺️ Bnmki erkek canim acayip peynir salatlk domts asermstm karnim bunda bildgin mide tarafimda cikinti kizda altta oluo
zeliha-tatarr09 Zlmmrg genetik canım annem öyleymiş ilk aylar kilo kaybı olurmuş doktorum normal demişti ilk aylar fazla kilo almaman problem değil demişti.Ay gerçekten mii benimde bunda canım peynir salata falan istiyor.Kızımda da çok eşki yerdim.hayırlısı olsun bakalım kısmet :)
Zlmmrg zeliha-tatarr09 aynen canim genetik olabilir bide canim erkek cocukta bnm idrar rengin acik renkti kizda koyuydu bilmiorm blki bna ozel biside olabilir 😂
zeliha-tatarr09 Gulsahim evet ilkine göre kesinlikle fark ediyor canım azda olsa :) bende dikkat ediyorum bakalım :)
zeliha-tatarr09 Zuzuum bende öyle düşünüyorum bide ikincide karın genişler diyorlar bakalım kısmet :)
Zuzuum zeliha-tatarr09 kızımda sölemesem kimse anlamazdı ama bunda saklayamıyosunda bugün arkimle görüntülü konuşurken göbeğim sayesinde anladı herkesten sakladığım halde mecburen söledim artık bilmeyenlerle görüntülü konuşmamak lazım yakalanıyorum😂
zeliha-tatarr09 Zuzuum ahahahah bende öyle kızımda anlamıyolardı 6.aya kadar anlaşılmıyordu ama bunda şimdiden göbek çıktı bilmeyenler görse kilo sanar bu zamanları tam hamile göbişide olmuyor fazla kilo gibi duruyor 🤣 bende kimsye demiyorum biraz daha bekleyeyim diyorum :)aileler bi kaç yakınlar hariç :)
Selinbugra Reyhan55 bende 4 aylık hamileyim 9 aylık gibiyim ilk hamileliğimde yeni yeni çıkmıştı 4. Ayda😂
zeliha-tatarr09 Zlmmrg ahahhaj buna dikkat edeyim dur ama bende şöyle bişede oldu kızımda cildim bebek gibiydi herkes hayret ediyordu erkekte cilt parlar diye bundaysa cildim bozulmaya başladı ufak tefek sivilceler çıkıyor ama canımın istediği şeyler hep erkek yönünde anlamadım gitti 🤣
Zlmmrg zeliha-tatarr09 vala bnce o parlar sozunu cildi kuru insanlar soylemis benimki normalde yagli bir cilt bundada daha bi yagli oldu sanki 😂
kbrMEVA Reyhan55 bende aynı durumdayım iki ay lik olduk karnım çıktı ama hiç bise yiyemiyorum sürekli bulantı tiksinti ilk hamileliğim süperdi bu sefer berbat geçiyor napacam bilmiyorum 😭😭😭😭
Zcarkit Benimde 2. Hamileliği. İlkinde 17 kilo aldım. Bu hamileligimde 33. Haftalıgız 13 kilo aldım, galiba 20 ye kadar alırım gibi🤗 göbüş olarak ikinci daha cabuk belli etti kendini.