Mucizem301 Arkadaslar selam bu kasik agrılari ne zaman geçer, bugün oncekilerden daha fazla kasik ağrısı yaşadim normal mi acaba korkmalimi yim
Snmhsn Mucizem301 bende 7+1im benımde ara ara genellikle sağ kasığımda ağrı oluyor doktor normal olduğunu söyledi kanama olmaması halinde cnm
Mucizem301 Snmhsn benim önceleri hafifti bugun biraz artti sanirim gaz sancisida var o da etkili oldu😔