Herkese iyi akşamlar.Son adet tarihim 10 mayıstı ve bu ay 15 gün gecikme olunca geçtiğimiz çarşamba kan verdim beta 970.2 çıktı.Dün doktora gittik bebeği görmek için ama doktor karından ultrasonla keseyi göremedi.Bugün tekrar kan vermemi söyledi yarın yine gidicem.Sizler kaçıncı haftada gördünüz bebeklerinizi?Doktor gebelik var ama keseyi görmem lazım diyor adet tarihime göre 6 haftalıkmış ama göremedik çok moralim bozuldu.Var mı aranızda bunu yaşayan anneler