Momyy91 valla senin demekki başta acimamis ben doğum yapıp dikişler atıldı odamda yatamadım yan yattım hep kalcami yatağa deydiremedim eve geçince bir hafta oturamadim ama yürürken sıkıntı yok aynadan bak şişme iltihap yoksa sıkıntı yoktur dikişlerin dikildiği gibi durması önemli atmaması lazım yanlış kaynar