Merhabalar,
37 haftalıgım ve bebegım 15 gun geriden geliyor. Kılosu 2.414 kg boyu 48 cm. Doktor dusuk dedı kg ıcın cok moralım bozuldu. Et ye bol bol dedi korkulacak bsey yok dedi ama ben yinede anne psıkolejısı endişeleniyorum. Acaba gobek kordonundan yeterli besınımı alamıyor 😔 doktor oyle bı durum olsa syşer dıye dusunuyorum. 13 kg aldım su zamana kadar ve benım boyum 163 esimin 172.genetık faktorlerdendır umarım 😔kgsu degil saglıklı olması onemlı benım ıcın. Doktor bı sıkıntı yok desende korkuyorum 😢Bu durumu yaşayıp dogum yapan varmı aranızda