Sltn01 22 haftalık gebeyim 3 gündür bebeğimin hareketleri azaldı çok az ara ara ediyor . Daha önceki haftalar baya hareketliydi sizde de yaşayan oldu mı
dmtbrcnr Sltn01 bebek hareketleri 24. 25. haftaya kadar düzensiz olabilir sıkıntı olmaz canım ben de doktoruma sormuştum 25ten sonra düzenli takip edersen daha iyi olur 🥰🙏🏼
EylulEsen Sltn01 hareketleri 22 haftada düzenli olmadığı icin olabilir canım icini rahat tut ama yinede dr git için rahatlasin 😊
Sera34 Valla ben 22 haftadayım hiç sürekli hissetmedim hep ara ara bide oyle tekme degil kıpırdama gibi normal dedi doktor 25 haftada artık net hissedersin dedi
Sltn01 Sera34 son 2 haftadır çok net hissediyordum ben canım baya hareketliydi belki zayıf olduğum içindir bilmiyorum . Bende şimdi ara ara hissediyorım sayılı böyle
Bebik-19 Aynı problemi bende yaşıyorum canım daha az kıpırdanıyor ve tedirginim muayenemizede var içimi ferah tutup muayene gününü bekliyorum
Sltn01 Bebik-19 bende bugun muayene içşn gidicem canım inşallh sorun yoktur . İnsan herşeyden korkuyor artık ya 🙈
Sltn01 dmtbrcnr inşallh canım bugun gidecem kontrol için bakalım . Sağ sağlim kucağımza alırız inşallh😍
bilgemom Ben 21. Haftada yeni yeni hissetmeye başladım biraz kilom var ondan sanırım. 25 ten sonra mı daha belirgin hissederiz?