Havvaseycan benim daha öncesinde iki kaybım vardı 20 haftalık erken doğum oldu başka dortorlara gitmiştim sonrasında kontrol amaçlı emel hanıma gittim testler muayene sonucu rahim ağzı kısalığım kan pıhtılaşmam çıktı tek bilen emel hanım oldu 3. Hamileliğimde hemen iğnelere başlandı ve 13. Haftada serklaj yapıldı planlıydı yani şimdilik memnunum bilgili bir dr. Senin haftan baya büyük hemen git bence . Bu arada ben şuan 24+5 günlük gebeyim