Hazal2020 Herkese merhabalar 25+3 olucam birazdan 🙈 3 tür sol gogusumden minicik tshrtume bir sıvı geliyor onemli birşey mi basina gelen varmi acaba 🙈
berfunya Hazal2020 bugün ben de aynı konuda post açtım 25+2 yim 2 gündür tişörtüme iki göğsümden de hep sıvı geldi. Sanırım normal yarın doktora soracağım..prolaktin yükseliyor ve süt üretmeye hazırlanıyoruz inşallah
Muberraonur Hazal2020 bende de oluyor canım vitamin ilacı kullanıyorum emzirme dönemi diye vermiş doktor o yaptı kesin çünkü içmeyince gelmiyor 🤣