7+6dan selamlar😇 Mide ağrısı ve bulantısı beni en çok zorlayan şeyler onlar da sürekli olmuyor şükür. Bir de aşırı uyuyorum gece gündüz fark etmiyor.Benim iştahım kapandı diğer anne adaylarımızın aksine. Onun dışında ağır bir hamilelik geçiremiyorum şükür. Bir an önce diğer randevumun gelmesini ve miniğimi görmeyi istiyorum 🌸