Cagla89 Kızlar çok sık olarak mantar ya da idrar enfeksiyonu oluyorum en son 1 yıl önce çekilmiştim hamilelik de olmuyor tekrar çekilmesinin bir zararı var mı ? Tüpler en son açıktı