hayalim13 bende 2 yıllık evliyim, Şubat ayında boş gebelikten kürtaj oldum. Bende de PKK var ve kan pıhtılaşması çıktı. Boş gebelik ondan olmuş. Bu ay rahim filmi çekindim (anestezili istedim kürtaj psikolojisinden kurtulamadığım için), sıkıntı yok dedi doktor. Bekliyorum bakalım kaçıncı ayda gebelik olacak😊 Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın🤲🏻🌸