Tugba553 canım benim hepimizin hisleri aynı bende cumartesiden beri düzensiz sancılarım var 2 cm açıklık var doktor bugün istersen yat dedi ama sancılar düzensiz orda beklerken daha çok stres olurum diye geldim. Ama yarın yine kontrol var ve suni sancıdan kaçışım yok görünüyor Allah yardım etsin hepimize 🤲 bende baya tedirginim ama napalım evladımıza kavuşcaz 🤰🏻