Yeni13 Kızlar bildiğiniz duyduğunuz hamilelikte çok iyi sağlıklı besinle ve önerileriniz varsa yazarmısınız 5+1 haftalığız 👶🏻
Elifdoan Yeni13 her gün bir bardak süt, bir kase yoğurt, bir tane muz, çiğ badem,fındık ve ceviz tuketebilirsin. Günlük mutlaka haşlanmış yumurta yiyebiliyosan 2 tane 😊 2 porsiyon meyve yiyebilirsin 😊 kaşar peyniri diyorlar ben tuketemesem de. İnşallah ilk 3 ay bulantın olmaz cnm
Arinna Yeni13 Ejder meyvesi haftada bir. Avokado haftada iki. Balık et, süt, kabak çekirdeği, muz, bol su, bol güneş , yoğurt her gün sabah akşam birer kase, ceviz, pekmez, badem , mevsim sebzeleri.
Yeni13 Elifdoan bende bu bilgiyi seninle paylaşayım canım çavdar ekmeği tüket birde yemeğine iyotlu tuz ekle tuzuda yemeği pişirdikten sonra tuzu ekle kapağı kapat 10 15 dk beklesin sonradan ye öncesinden koyarsan iyot uçar gebelikte iyotla ihtiyaç var
Elifdoan Yeni13 olsun yogurt yiyebiliyosan o daha faydalı 😊 bak mesela tam mevsimi semizotu OMEGA3 kaynağı ve taze fasulye folikasit kaynağıdır tavsiye ederim tuketebilirsin
Yeni13 Elifdoan yarın pazara gidip ilk işim semizotu almak olacak birde haftada 2 defa somon yemeği düşüyorum
Elifdoan Yeni13 benim tiroidim olduğundan dolayı glutenli gidalar biraz kısıtlı, tam buğday ekmeği tüketiyorum cnm teşekkür ederim
Elifdoan Yeni13 evet alabileceğin bir yer de yaşıyorsan iyi olur. Biz deniz kenarı olmayinca balık tuketemiyoruz 😊
Elifdoan Yeni13 glutenli gıdalardan biraz uzak durabilrsin paketli gıdalar özellikle, pirinç yerine bulgur tercih edebilirsin. Tam buğday ekmeği tuketebilirsin. Makarna çok yeme, brokoli,karnıbahar,turp biraz uzak durabilrsin veya sınırlı tüket.
Edda07 Canım bende 16 haftalığım diyetisyene gidiyorum (ilk hamileliğimde çok kilo aldığım için sadece önlem amaçlı gidiyorum) hergun mutlaka 1.dilim ananas yememi onerdi diyetisyenim ödem atmak amacıyla. Onun dışında yarim çay bardağı kuruyemiş fındık badem kahvaltıda 2 ceviz mutlaka yazıyor ara öğünde 1.bardak sut +meyve yada 1 bardak ayran+ meyve haftada bir mutlaka balık yazıyor pek sevmedigim için 2 kere ancak yedim
Yeni13 Elifdoan çok teşekkür ederim canım ben daha kadın doğuma gitmedim haftaya gidecem bunları doktorla konuşmadım daha