33+0 oldum, toplam 10 kilo aldım öyle aşırı bi kilom yok. Son birkaç gündür ayaklarımda aşırı ödem oluşuyor ve tansiyonum hep yüksek. Biraz önce ölçtüm 16-10. Ve hep 14-9 civarında seyrediyor. Bunu yaşayan var mı aranızda? Erken doğumu tetikler diye korkmuyor değilim. Doktoruma yazdım, cevap vermesini bekliyorum eğer gel muayeneye derse yarın sabah gideceğim. Sabaha kadar dayanamadım.