Merhaba! Arkadaşlar ben 10 haftalığım ve mide koruyucu ve levetrion kullanıyorum ikisini beraber kullanınca bir zararı vermıdır acaba doktora sordum kullanabilirsin dedi ama nette bakınca da ilk üç ay ilaç kullanımı uygun değil diyor midem sorunluydu gebelik daha zorladı kullanmak zorunda kaldım varsa benim gibi olan öğrenmek istiyorum içimin rahatlaması için şimdiden teşekkürler 🙏🏻