Gd1992 reflu bence canım. Bu reflu yüzünden 3 kere hastanelik oldum sanırım. Cok kötü bir acısı var. Ama çok şükür doktorumun verdiği şurup sayesinde atlatıyorum artık hastaneye gitmeden. Doktor şurubun bir zarari yok cok kotu olursan yarım cay bardagı bile icebilirsin demisti. Gercekten cok isime yaradı benim.